Přejít na obsah
Veronika L.

Diskuze: Vouchery od CK lepší než krach cestovních kanceláří

Doporučené příspěvky

Možná mě budete kamenovat, ale pokud chceme do budoucna využívat služeb cestovních kanceláří, se kterými jsme byli až doposud spokojeni a které se díky koronaviru, ne svou vlastní vinou dostali do problémů, tak bychom jim měli taky trochu vyjít vstříc i my. Pokud by všem vyplatili storna, dostali by se do insolvence a zkrachovali by.

A myslíte si, že by se do budoucna někomu chtělo začít znovu podnikat v tomto oboru?? Pro nás by to znamenalo, že nevycestujeme letos, ale ani další roky, protože ten komfort co nám zprostředkovávali doposud, by bohužel neměl kdo zařizovat 🙁 Myslím, že vouchery jsou nejlepší variantou co nám teď mohou nabídnout. Cestovat chceme do budoucna všichni nebo snad ne? Jen upozorňuji, že nejsem zaměstnancem, ani majitelem cestovky.

Jsem jedna z vás, která má v CK Blue Style předplaceno 40 000 Kč na letošní dovolenou v Egyptě. Zvolila jsem voucher, nic lepšího pro nás ani pro cestovku, se kterou bych ráda vycestovala i za rok udělat nemůžu. To že se tady budu vztekat, že chci peníze zpátky a hledat právníky, tak tím se budu trápit hlavně já a na co? Myslím, že každý máme svých starostí dost a dovolená nám neuteče a myslím, že si ji dokážeme náležitě užít i příští rok. Hodně štěstí a zdraví všem. Martina.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

á souhlasím, voucher beru, vše chápu, ale musí vám někdo říct, co teda máte dělat. Místo toho, aby mi Invia napsala mail, že mě přebírá CK a nashledanou, mohla napsat. Přebírá vás CK a mi ji zbytek peněz, co u nás máte přepošleme.

Je to jen o komunikaci a ušetřili by čas mně i sobě. Mají se k tomu postavit jak profíci a ne napsat vyřešte si to z cestovkou a cestovka- vyřešte si to s Invií. Jinak jsem vstřícná velice, si myslím.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Odesláno (upraveno)

No názor s kterým absolutně nesouhlasím. Neboť pokud by CK Blue Style šlo o zachování přízně klientů a vážili si jich jakožto svých chlebodárců (do této role nás nyní oficiálně postavil i stát), tak nevyčkávají a okamžitě jednají dle vývoje situace. Nouzový stav byl od 12.3. Na stránkách zmíněné ck proběhlo jakési vyjádření až 17.3. Jiné ck už reagovali a nabízeli výhody či voucher (mimo jiné s daleko lepšími bonusy).

21. 3 jsem žádala CKo vyjádření k dalšímu postupu a k zaslání formuláře a vyčíslení storna. A dál.... Nic. Absolutně nic. Další urgence po cca týdnu a opět nic. 26.3 se na svých stránkách vytasili s vouchery. A pak vše dorazili 5.4 plošný rozeslán jim mailů se storny a vouchery. A dál opět komunikace téměř na 0. Co si o tom myslet 🤔? Nestojím jim za slušné jednání, vlastně povětšinou žádné jednání. Kašlou oni na mě = kašlu já na ně.
Tak proč je podpořit??

 

Tak obhajovat tady normální krádež, to už je moc! Ten, kdo chce voucher, prosím je to jeho volba. Ale vzít lidem právo na své peníze bez možnosti volby... A prosím zaměstnance CK nebo CA, vy jste si svoji práci vybrali, nikdo Vas nenutil, takže se nelitujte a nemluvte o nějakém lynčování, když se prodávaly zájezdy, také jsem se neptala na výši Vaši provize a zisku. Teď mám peníze u Invie a čekat a mít pochopení...

Upraveno uživatelem Veronika L.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

CK jsou podnikatelský subjekt, jehož příjmy jsou přímo úměrné riziku, které je povinen nést. Že v dobách příznivých je povinen kumulovat prostředky na krytí ztrát v časech, jakou jsou tyto. Že špatné hospodaření je jen a pouze jeho odpovědnost, kterou nemůže přenášet na bedra koncového uživatele, který ho v podstatě živí.

A že pokud se někdo rozhodne mu pomoci, musí ta pomoc být dobrovolná, a ne vynucena hloupým zákonem. Když zkrachují, přijdou jiní. Nikdo není nenahraditelný. Alespoň se vyčistí trh. Tudíž si ráčí škubnout ploutví, milostivá, a neříkají mi, co mám se svýma penězi dělat já.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Taky jsem měla stejný názor, dokud vláda neodsouhlasila návrh, že CK může vystavit voucher na 10% storno poplatků. Pokud by nám dali voucher na již zaplacenou zálohu, ok.

Ale pokud mě budou nutit doplácet zájezd, abych mohla mít voucher na plnou cenu, nebo mi vypočítají storno 50 z ceny a pak mi dají voucher na 10% z této částky, tak ne, už pochopení nemám. Tento bod v původním návrhu zákona není, vůbec nechápu, že někdo něco takového mohl navrhnout a přijmout.

To je jasná podpora CK a potopení zákazníka. Budu jen doufat, že moje CK se k tomu postaví čestně a dostaneme voucher na již zaplacenou zálohu. Ale bohužel zatím nemáme informace.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Podobným způsobem budou zřejmě řešit tuto otázku nízkonákladové letecké společnosti...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Reagovat na příspěvek...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

O nás

Staň se turistou a sdílej své zážitky s ostatními! Komunitní projekt Turistou.cz je určen všem milovníkům nejen turistiky, ale obecně všem kdo rádi objevují a poznávají nová místa převážně v České republice.

Co zde najdete?

Především tipy, kam se vydat na výlety. Ať už jde o hrady, zámky či zříceniny... turistické trasy a netradiční místa, která zatím zná jen pár vyvolených. Komunita přidává nejen popisy míst, ale především osobní zkušenosti.

Jak se mohu připojit?

Patříte mezi vášnivé turisty či jen občasné víkendové výletníky? V obou případech se můžete během pár vteřin registrovat a přidávat své postřehy ze všech Čech, Moravy i Slezska. Každý je zde vítán!

Potřebujete poradit?

Pokud máte problém či dotaz napište na:

  • Bud@turistou.cz
  • ×
    ×
    • Vytvořit...